Wil jij werken bij een internationaal bedrijf, met een bijzondere klantenkring en smaakvolle producten?
Ben jij nauwkeurig, klantgericht en flexibel?

Dan zijn wij op zoek naar jou!
Wij zijn ter uitbreiding van onze commerciële binnendienst afdeling op zoek naar een:

Medewerker Sales support

Barendrecht – 32-40 uur


In deze functie ben je, samen met je collega’s, verantwoordelijk voor het afhandelen en verwerken van alle binnenkomende orders. Je draagt er zorg voor dat alle producten op tijd op de juiste plaats van bestemming zijn.

Waar ga jij je mee bezig houden:

  • Aannemen en invoeren van orders die binnenkomen per mail of telefoon
  • Dagelijks contact onderhouden met nationale en internationale klanten
  • Afstemmen met de afdeling inkoop en logistiek
  • Monitoren van reeds ingevoerde orders op een correcte afhandeling
  • Eventuele problemen oplossen die zich voordoen en daar adequaat op reageren
  • Meedenken met klanten en hun behoeften
  • Afstemmen met medewerkers uit de loods voor een correcte uitvoering van leveringen
  • Uitvoeren van aanverwante administratieve zaken

Wat is er nodig om deze functie succesvol in te vullen:

Omdat je iedere dag in contact staat met onze klanten (en ook met diverse interne afdelingen) is het belangrijk dat je over goede communicatieve en sociale vaardigheden beschikt. Bij de verwerking van orders is nauwkeurigheid uiteraard van groot belang, omdat kleine foutjes soms grote gevolgen kunnen hebben. Een groot verantwoordelijkheidsgevoel is dan ook een must. Omdat je vaak met verschillende zaken tegelijkertijd bezig bent, is een goed organiserend vermogen geen overbodige luxe; je moet overzicht kunnen houden en alles administratief op orde hebben. En wellicht de meest kritische succesfactor in deze functie…. Klantgericht zijn! Het werk is af wanneer alles voor de klant op orde is en een 9-5 mentaliteit past niet in onze cultuur.

Verder vragen wij:

  • MBO+/HBO werk- en denkniveau
  • Bij voorkeur enige ervaring in een soortgelijke functie
  • Goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal, in woord en schrift
  • Behendig met het Office-pakket

Wat bieden we?

Meeder is een bedrijf met een no-nonsense cultuur en er werken mensen met hart voor de zaak. De klant staat bij Meeder echt op nummer 1 en er wordt alles aan gedaan om de hoge klanttevredenheid te waarborgen. Naast hard werken is er ook ruimte voor lol en plezier met elkaar.
Gezond en lekker eten is niet alleen wat we naar buiten toe brengen, maar wat we ook intern doen, er is een grote keuken aanwezig die altijd gevuld is met verse producten.
Er wordt een prima salaris geboden en goede secundaire arbeidsvoorwaarden, waaronder een wekelijks pakket aan verse groente en fruitproducten uit het assortiment.

Het betreft een functie voor 32-40 uur met werktijden tussen 07:30 – 18.00 uur, waarbij onderling wordt afgestemd wie eerder/later begint. Tevens zal gemiddeld eens in de 4-5 weken een aantal uren op zaterdagochtend gewerkt moeten worden.
In eerste instantie bieden we een jaarcontract, maar we kijken uit naar een samenwerking voor de lange termijn waarbij we graag overgaan tot een vast dienstverband.

Solliciteren

Om te solliciteren kun je jouw CV + motivatie sturen naar hr@meeder.nl
Meer informatie over onze organisatie is te lezen op: https://www.meedergroup.nl

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld en zal niet in behandeling worden genomen.

Comments are closed.